دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام برزخ تنهایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 29 فروردين 1395
بازدید : 166
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام برزخ تنهایی با کیفیت اورجینال

ترانه : روح االله حمتی / آهنگ : مجید رستمی / تنظیم : امین آریا / کلارینت : هومن نامداری

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام برزخ تنهایی

Download New Music Majid RostamiBarzakhe Tanhaei

 

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام برزخ تنهایی

متن آهنگ مجید رستمی بنام برزخ تنهایی

با خوفه که تو مثل هر شب راه افتادم

تو رفتی و من از چاله تو چاه افتادم

از دوری تو قلبم انگار تو برزخه

تب کردم ولی دستام یخه حالم بده

این دوری همه رویاهمو آتیش زده

خستم از اینکه دلم بازم شده خسته عشق

خوشالحه تقدر اما واسم از سر می نوشت

زنده بودن نمیخوام این اسمش زندگی نیست

حتی خودت شاهدی چشمام واسه چی میشه خیس

سر به فلک کشیده بی تو گریه های دلم

آخ چی میشد اگه تو آسون نمیکردی ولم

حالم از این بده که هستی ولی نیستی پیشم

تنهایی می کشتم تنها حریفش نمیشم

تا کی باید از تنهایی حق حق کنم

برگردو نزار اینجوری بی دق کنم

من قولایی که دادم می مونم تا ابد

ممکن نیست یه مرد برگرده از حرفی که زد

من ناراحتم ولی خیلی کم طاقتم

خستم از اینکه دلم بازم شده خسته عشق

خوشالحه تقدر اما واسم از سر می نوشت

زنده بودن نمیخوام این اسمش زندگی نیست

حتی خودت شاهدی چشمام واسه چی میشه خیس

سر به فلک کشیده بی تو گریه های دلم

آخ چی میشد اگه تو آسون نمیکردی ولم

حالم از این بده که هستی ولی نیستی پیشم

تنهایی می کشتم تنها حریفش نمیشم




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com